0.00 ₪
סל הקניות שלי

סל הקניות שלך ריק

0.00 ₪
סניפים: תל אביב - צפון דיזינגוף 283 03-5451000 | ראשל"צ - רוטשילד 105 03-5451010 | כפר סבא - התע"ש 13 03-5451015 | חיפה - הנביאים 8 04-8676731

שאלות ותשובות נפוצות באתר

אתם שואלים ? ואנחנו עונים ....


למה לי לקנות דווקא ברשת MDK?

רשת MDK הינה חברה ותיקה המשרתת אלפי לקוחות מרוצים משנת 1984. רשת MDK  ממוצבת בחמישיית החנויות הזולות ביותר לפי אתר ההשוואות ZAP. המחיר הזול הוא כמובן יתרון אך חשובה מכך אמינות החברה, איתנותה, איכות השירות וחווית הקניה, רשת MDK קיבלה מאתר זאפ את סמל "הקנייה החכמה" ע"פ שקלול הכולל את חוות דעת לקוחות החנות ופרמטרים נוספים המודדים אמינות, הוגנות ושקיפות בהתנהלות מול לקוחותיה. דרכי השיווק והשרות שלנו מגוונים ועוברים דרך מכירה אינטרנטית, טלפונית ופרונטאלית.

אנו מעמידים לשירותכם את הניסיון, המומחיות, המוניטין והמלאי הגדול שלנו. בחנות MDK תל אביב תזכו לשירות אדיב ומקצועי, התאמה אישית של מצלמה לפי הצרכים הספציפיים שלכם ומתוך מלאי גדול וזמין, הדרכה מקצועית בתפעול ובדיקת תקינות המצלמה בחנות ותמיכה לכל אורך הדרך. בנוסף, לרוכשים מצלמה החזר  לשעת חניה חינם בחניונים הסמוכים.


מהן יתרונות הרכישה ברשת MDK?
הבחירה היכן לקנות תלויה כמובן בעיקר באופי והעדפות הרוכש. ברכישה באתר MDK, אתם מקבלים את המוצר במשלוח לביתכם לומדים להכיר ולתפעל אותו בעצמכם. לעומת זאת, ברכישה ברשת MDK, אנשי המכירות הוותיקים והמקצועיים שלנו יסבירו לכם על המצלמה ויתדרכו אתכם בהפעלתה ויענו על כל שאלה, תוכלו לבדוק באמת מבחר דגמים, להשוות ביצועים ולקבל המלצות.



מהם תנאי הרכישה ברשת MDK?

רכישת מצלמה דיגיטלית, מצלמת וידאו ומצלמת רפלקס או כל מוצר אחר ממגוון מוצרי הצילום והאלקטרוניקה ברשת MDK זהה לתנאי הרכישה באתר. חבילת "שירות גולד" (בתשלום נוסף) מעניקה ארבע שנות אחריות על מצלמות דיגיטליות ומצלמות וידאו, שנתיים למצלמות רפלקס SLR,  איסוף והחזרת המצלמה התקולה מביתך בשנה הראשונה, ייעוץ והדרכה.

מחיר החבילה נע בין 90-190 ₪ בהתאם לשווי המצלמה.

בכל רשת MDK, האם יש חניה?

כל הרוכש ברשת MDK מצלמה, זכאי לשעת חניה חינם.

אתם מוזמנים לחנות באחד החניונים הקרובים לחנות –ראה מפת חניונים בסביבה, להביא איתכם את חשבונית החניה ולהזדכות על הסכום לשעת חניה.

האם ניתן להגיע עם כלב לרשת MDK?

כן ובשמחה, בתנאי שהכלב קשור ברצועה ובעל מחסום לפה. 



מהו תהליך הרכישה ברשת MDK?

החנות מחולקת למחלקות: וידאו וסטילס. בכל מחלקה תצוגה גדולה של מצלמות ואביזרים. נציג המכירות מבצע ההזמנה  ומפנה את הלקוח לקופה, לאחר מכן עובר הלקוח לעמדת האספקה, מקבל את המוצר וחוזר לנציג המכירות לפתיחת האריזה והדרכה.



למה אני צריך 4 שנות אחריות למצלמה דיגיטלית? האם ניתן לוותר עליו?

כל מוצר כולל שנת אחריות ע"פ חוק, שירות גולד של רשת MDK כולל, בנוסף להרחבה של תקופת האחריות לארבע שנים למצלמה דיגיטלית ולמצלמת ווידאו ולשנתיים למצלמת רפלקס, שירות מורחב ומקצועי של צוות החברה, החל בהתאמה אישית של המצלמה לצרכיך, הדרכה מקצועית על המצלמה ותמיכה טלפונית בכל שלב, בנוסף, במקרה של תקלה במצלמה בשנה הראשונה, שירות הגולד כולל איסוף המצלמה מביתך למעבדה. כל מערך החנות נבנה לספק את השירות המלא והמקצועי ועל כן לא ניתן לוותר עליו ברכישה בחנות (או מנציגי החנות טלפונית) ומומלץ ביותר לרכוש אותו גם בקניה אינטרנטית וליהנות מתמיכה מקצועית בכל שלב ושקט נפשי לתקופה ארוכה



האם ניתן לרכוש בתשלומים?

בהחלט, ניתן לחלק כל חיוב לתשלומי קרדיט עד 36 תשלומים, על מנת לבדוק את עלות רכישת המוצר בתשלומים ניתן לבנות את הזמנתכם בסל הקניות באתר MDK, לבחור את מספר התשלומים הרצוי והסכום הסופי יחושב, וכן לברר עם נציגינו בחנות או טלפונית. מוצרים מסוימים כוללים אפשרות לתשלום עד מספר תשלומים מוגדר ללא ריבית - ניתן לברר לגבי מוצרים אלו באתר (מוסמן באופן בולט ליד המוצר) או לברר אצל הנציג



מי מספק לי את האחריות?

האחריות על מרבית המוצרים הינה של רשת MDK המפעילה מעבדה מרכזית בה עובדים טכנאים אשר עוברים השתלמויות במפעלי היצרנים בחו"ל. במעבדה מתקנים מצלמות של כל מותגי הייבוא של MDK. מוצרים מסוימים הנמכרים ברשת MDK הינם באחריות יבואן שאינו MDK כגון מצלמות "קרט" ועדשות "סיגמא" של "שפע", מוצרים באחריות יבואן אחר מצוינים כך הן באתר והן בתעודת האחריות המסופקת עם המוצר.



האם ניתן לשלם בצ'ק?

אמצעי התשלום ברשת MDK הם מזומן או אשראי. במקרים חריגים ובכפוף לאישור מההנהלה ניתן לשלם בצ'ק בהשארת מספר כרטיס אשראי לביטחון עד שהצ'ק יפרע.



האם אוכל לשלוח לחנויות רשת MDK שליח מטעמי עם כרטיס האשראי שלי?

על פי חוק, רק בעל הכרטיס רשאי להשתמש בכרטיס האשראי שלו. 

במקרים חריגים ובכפוף לאישור מיוחד, ניתן לשלוח שליח עם כרטיס האשראי שלכם, לביטחונכם, בצירוף צילום תעודת הזהות שלכם וייפוי כוח חתום בחתימתכם.



האם אוכל לשלוח קרוב משפחה עם כרטיס אשראי שלי?

על פי חוק, רק בעל הכרטיס רשאי להשתמש בכרטיס האשראי שלו. ניתן לשלוח קרוב משפחה מדרגה ראשונה (כאשר אתם רשומים בספח תעודת הזהות שלו כבן/בת זוג, בן/בת/הורה) עם כרטיס האשראי שלכם בצירוף צילום תעודת הזהות שלכם וטופס ייפוי כוח חתום בחתימתכם.



האם ניתן לקבל שירות בסניף חיפה במידה ורכשתי את המצלמה בתל אביב, או להפך?

השירות עבור המוצרים הנרכשים ברשת MDK ניתן בכל סניפי הרשת.



המצלמה שלי אינה תקינה, למי אני פונה והיכן אני מוסר אותה?

השירות מתחילתו ועד סופו הינו ברשת MDK. את המוצר התקול ניתן למסור בכל אחת מחנויות הרשת בכל שעות פעילות הרשת ולאסוף אותו מהחנות בגמר התיקון.



כמה עולה בדיקה של המצלמה במעבדה שלא במסגרת האחריות?

בדיקה במעבדה היא ללא תשלום ללקוחות רשת MDK במסגרת אחריות שירות GOLD. בדיקה במעבדה כאשר המצלמה אינה במסגרת האחריות GOLD, הינה בעלות של 90 ש"ח. לאחר תהליך הבדיקה תועבר הצעת מחיר לתיקון והמצלמה תתוקן רק באישור הלקוח.



האם אקבל הסבר והדרכה על המצלמה?

בכל רכישה ברשת MDK נציג המכירות יעניק לך הסבר נרחב ומקיף על המצלמה ויענה על כל שאלותיך, כמו כן המצלמה תיפתח בנוכחותך ואתה תתנסה בה.



האם ישנה אחריות לאביזרים הנלווים למצלמה?

האחריות הינה על המצלמה שנרכשה ברשת MDK עם רישום המספר הסיריאלי ע"ג תעודת האחריות ואינה ניתנת להעברה לאדם אחר, האחריות בכפוף לתנאי תעודת האחריות המצורפת למוצר.

האביזרים הנלווים הנרכשים בנוסף ממגוון מוצרי MDK כוללים אחריות כמצוין באתר לגבי כל מוצר, שנת אחריות על סוללות תואמות ומטענים תואמים, אחריות ניתנת גם על כרטיסי זיכרון, תיקים למצלמות וציוד צילום נוסף בהתאם למצוין באתר, מותגים מסוימים של כרטיסי זיכרון ותיקים כוללים בנוסף אחריות יצרן לשנים רבות ואף לכל החיים בכפוף לתנאי היצרן



האם אקבל חוברת הפעלה בעברית?

וודאי, על מנת שתכירו היטב את המצלמה שלכם, כל הרוכש מצלמה ברשת MDK מקבל חוברת הפעלה בעברית. חוברות ההפעלה בעברית תמציות וכוללות את המידע החשוב והרלוונטי ביותר לשימוש בסיסי במצלמה.



מה מקבלים בדרך כלל עם המצלמה?

כל האביזרים המסופקים ע"י היצרן בקופסת המוצר המקורית. כל יצרן מספק מספר אבזרים שונה, רובם אביזרים בסיסיים ולרב אינם כוללים תיק, כרטיס זיכרון ואביזרים נוספים אותם ניתן לרכוש בנפרד או כחלק מקיט משלים שאנו מספקים למצלמה.



קיבלתי זיכוי לקניה ברשת MDK - האם ישנו תוקף לזיכוי?

תוקף זיכוי לקניה ברשת MDK הינו לשישה חודשים מיום קבלתו.



למי עליי לפנות בנושאים טכניים לאחר הרכישה?

לנוחיותך, מגוון אפשרויות לקבלת מענה על שאלות טכניות לאחר הרכישה.

מדור "הכה את המומחה" בו ריכזו שאלות רבות ונפוצות הנוגעות לתפעול טכני של המצלמה. תוכלו למצוא שם מידע רב ויעיל על תפעול המצלמה שלכם.

איזור סקירות ומאמרים, בהם סקירות מפורטות ומאמרים מקצועיים הנוגעים למצלמות נבחרות ומושגים מעולם הצילום.

ניתן להעלות את השאלה בפורום שלנו ומומחי MDK יענו על שאלותיכם במקצועיות.

כמו כן, ניתן לשלוח את השאלה ולמענה לנציג שטיפל בכם דרך טופס "צור קשר"

לקוחות במסגרת שירות GOLD יוכלו ליצור קשר עם הנציג האישי שמטפל בהם מרגע הרכישה בכל שאלה.



למי עליי לפנות בנושאי שירות לקוחות לאחר הרכישה?

בנושא שירות לקוחות מומלץ ליצור עימנו קשר דרך טופס "צור קשר", הפניה מועברת ישירות למנהל שירות הלקוחות ותטופל עד 3 שעות מרגע הפניה (בימי חול בשעות פעילות החנות).

כמו כן, כדאי לבדוק במדור זה בשאלות בנושאי שירות ובו תשובות למרבית השאלות המעניינות את לקוחותינו וכן לעיין בתקנון רשת MDK לקבלת מידע על נהלי רשת MDK ומדיניותה.




האם ניתן להחליף מצלמה שנרכשה כמתנה?

מצלמה שנקנתה כמתנה ונארזה לשם כך במארז מיוחדבתיאום עם החנות, ניתן להחליף או לקבל זיכוי עבור המצלמה בתנאי שהיא באריזתה המקורית ולא נפתחה.

ההחלפה או הזיכוי אפשריים בתוך 14 יום מיום הרכישה בהתאם לתקנות משרד התמ"ת אך ורק בחנות בה נרכשה.



ברצוני לקנות בחנות מצלמה כמתנה יש אפשרות להחלפה?

כן, בתנאי שציינת בקניה שהקניה לצורך מתנה, המצלמה תיארז במארז מיוחד, במידה ולא תיפתח ניתן להחליפה תוך 14 יום אך ורק בחנות ה נרכשה.



מה אקבל בנוסף לאביזרים המסופקים על ידי היצרן?

כל רוכש מצלמה ברשת MDK מקבל חוברת הפעלה בעברית, בנוסף ניתן לרכוש מוצרים משלימים למצלמה או קיט משלים הכולל כל מה שצריך כדי להתחיל ולצלם, במחיר משתלם במיוחד.



האם ניתן להחליף מוצר או לבטל רכישה?

החל מהתאריך 14.12 בו נכנסו לתוקף תקנות ביטול עסקה ניתן להחזיר מוצר שנרכש ולקבל את תמורתו.

על פי חוק, ניתן להחזיר את המוצר באריזתו המקורית תוך 14 יום.

בתנאי שערכו של המוצר עולה על 50 ש"ח.

בתנאי שלא נעשה שימוש במוצר.

במוצרים מסויימים כגון סוללות, כרטיסי זיכרון, קלטות וכדומה אין אפשרות להחזיר לאחר פתיחת האריזה המקורית.

מסכום ההחזר ינוכו דמי ביטול (בכפוף לשיקולי רשת MDK ובהתאם לחוק), בהחזרים לרכישות שהתבצעו דרך כרטיס האשראי, תנוכה עמלת חברת האשראי.

ההחזר יתבצע באמצעי התשלום בו בוצעה הרכישה.

לפירוט מלא של מדיניות ההחזר של רשת MDK  אתם מוזמנים לעיין בתקנון  סעיף 9

 

האם המוצרים הנמכרים בסניפי רשת MDK הינם חדשים?

כן! כל המוצרים הנמכרים בסניפי MDK ובאתר האינטרנט MDK הינם מוצרים חדשים, לא מחודשים ולא משודרגים.



האם החלקים במעבדת השירות של רשת MDK מקוריים?

כן! החלקים בהם משתמשים במעבדת השירות הינם חלקים מקוריים.



כיצד ניתן לממש קופון הנחה?

כדי לממש הנחת קופון, יש להדפיס אותו ולהציגו בחנות בתל אביב בעת הרכישה. הקופונים ניתנים למימוש ברכישה בחנות בתל אביב בלבד אלא אם כן צויין אחרת.



ראיתי מצלמה באתר, יש אפשרות לשמור לי אותה?

ישנן שלוש אפשרויות לרכישת מוצר: דרך האתר, להתקשר לחנות  בתל אביב ולהזמין או להגיע לחנות בתל אביב ולרכוש מצלמה.

לא נוכל להבטיח שמירת מצלמה כל עוד לא בוצעה רכישה.

בהזמנה טלפונית המוצר נשלח ע"י שליח אליך הביתה או שתוכל לאספו מהחנות בתיאום מראש.



אני מעוניין במוצר מסוים שאינו במלאי, האם ניתן להזמינו בהזמנה מיוחדת?

ניתן להעביר בקשה להזמנת מוצרים הנמצאים באתר תחת הכותרת "הזמנה מיוחדת" או מוצרים שכלל לא מופיעים באתר.

במקרה כזה יש לפנות לנציג המכירות באחד מהאמצעים הבאים:

בטלפון 03-5451000

בפקס 03-5102032

באמצעות פנייה במייל [email protected]

או בטופס "צור קשר"

ציין את שם המוצר, שם+מספר זהות ומספר טלפון ליצירת קשר.

פרטים אלו נחוצים על מנת להקים לך הצעת מחיר.

אנו ניצור קשר עם הספק בחו"ל ונבקש ממנו לשלוח לנו את המוצר שביקשת. מחירו הסופי של המוצר יקבע אחרי שנברר את המלאי והמחירים עם הספק בחו"ל ונזמין את המוצר.

כל עוד לא נסגרה הזמנה מול הספק אין אתה מחויב בהזמנה וכן רשת MDK אינה מחויבת ואינה יכולה להתחייב על האספקה והמחיר הסופי.

אנו ניצור עימך קשר על מנת לעדכן אותך בסכום ההזמנה, בזמינות המוצר ובזמן המשלוח.

במידה ותהיה מעוניין נבצע פתיחת הזמנה כולל אמצעי התשלום.

שים לב כי לא ניתן לבטל הזמנה של מוצר שהוזמן במיוחד עבורך לאחר שאישרת את הסכום והפרטים.



מדוע אני צריך לתת את פרטיי האישים בעת רכישה בחנות?

הפרטים שאתה מוסר בעת הרכישה ברשת MDK הם לצרכי שירות ואחריות בלבד וכן מחויבים על פי חוקי מדינת ישראל (בעקבות התיקון החדש לחוק המע"מ). 

זו האפשרות שלנו לאתר את הזמנתך ובמקרה הצורך לסייע ולתת שירות מהיר ומוצלח.

לדוגמה, במקרים בהם תזדקק לשיחזור חשבונית, להחלת אחריות על המוצר, לשירות וכו'.

בנוסף, במקרים של תשלום בכרטיס אשראי, על פי הוראת חברת האשראי למניעת שימוש לרעה, יש להציג פרטים תואמים את שם מחזיק כרטיס האשראי והמשלם.